Współpraca
sponsorska

Logo / Logotyp na odzieży zawodnika
Ekspozycja znaku towarowego sponsora realizowana jest podczas wydarzeń sportowych transmitowanych na antenach ogólnopolskich stacji, transmisji w systemie PPV oraz na międzynarodowej platformie VOD Viaplay

Reklamę na własnej linii odzieżowej
Podczas realizowanych przez nasz team sesji fotograficznych i video zawodnik może przyodziać odzież reklamową dostarczoną przez sponsora. Po ukończonym planie zdjęciowym sponsor otrzymuje przekazanie części z praw majątkowe do materiałów multimedialnych.

Reklama w mediach społecznościowych
Reklama w social media zarówno zawodnika jak i grupy promotorskiej. Reklama w formatach graficznych, spotach video, clipach i animacjach.

Eventy z zawodnikami
Możliwość organizacji spotkań i wydarzeń sportowych z udziałem naszych zawodników.
przykładowe warianty odzieży







Możliwości współpracy

Współpraca długoterminowa
Najszersza forma współpracy obejmująca okres min. 12 miesięcy w trakcie to których marka sponsora jest eksponowana w każdym cyklu przygotowawczym do każdej walki i na każdym wydarzeniu. Marka również otrzymuje dodatkową ekspozycję znaku w okresach między startami zawodowymi.

Współpraca jednorazowa
Sponsor otrzymuje ekspozycje swojego logo w trakcie okresu przygotowawczego zawodnika, jak również na samym wydarzeniu sportowym.

Sponsoring grupy zawodników
Sponsor otrzymuje ekspozycję reklamową swojej marki na wyselekcjonowanej grupie zawodników. Efektywnym rozwiązaniem jest dobór zawodników względem ich występów na tych samych wydarzeniach, by tym samym wydłużyć czas emisyjny wyświetlania logo w transmisji wydarzenia.

Sponsoring wszystkich zawodników
Sponsor otrzymuje ekspozycję reklamą swojej marki na wszystkich zawodnikach z grupy promotorskiej. Działanie to optymalizuje częstotliwość publikacji w mediach treści ze znakiem towarowym sponsora.
Zawodnicy występują na galach






Prospekt sponsorski
Pobierz prospekt z informacjami o pakietach sponsorskich. Znajdziesz w nim również informacje o zasięgach i ekwiwalencie marketingowym zawodników.